Entrugues frecuentesEntrugues frecuentes          BuscarBuscar          MiembrosMiembros          Grupos d'UsuariosGrupos d'Usuarios    RexistraseRexistrase 
 PerfilPerfil          Entre pa ver los sus mensaxes privaosEntre pa ver los sus mensaxes privaos          ConectaseConectase          
Hornazo?

Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Breads - Panes
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaxe
Eric Smith Fernandez

Rexistrau: 16 Set 2004
Mensaxes: 117
Llugar: Granite City Illinois

MensaxePublicao: Dom Mar 01, 2009 10:39 pm    Asuntu: Hornazo? Responder citando

¿Qué es Hornazo? ¿Es un tipo pan de Pascua?

Trabajo como maestro estudiantil (en entrenamiento). La maestra me pidió si he encontrado un tipo de pan que tiene chorizo y huevos bien hervidos por adentro que se comen durante semana santa.

Le dijé que no sé si es común en Asturies ó no.

Por favor, Enséñame qué es "Hornazo"
=======================

What is Hornazo? Is it a type of Easter Bread?

I'm working as a student teacher (in training). The teacher asked me if I have ever encountered a bread that has chorizo and hard-boiled eggs inside and is eaten during holy week.

I told her, "I don't know if it is common in Asturias or not.

Please explain to me what Hornazo is.

Eric
Moderator

Rexistrau: 15 Ago 2006
Mensaxes: 837
Llugar: Yaoundé

MensaxePublicao: Llu Mar 02, 2009 6:21 am    Asuntu: Responder citando

I've never heard of the term 'hornazo' in Asturias, it sounds like it might be from elsewhere in Spain or maybe even Latin America. The closest you get to what you describe in Asturias is a 'bollu prenau' (literally, pregnant bread). That consists of a chourizo and often lard inside freshly baked bread.
Tornar arriba  
Luiña

Rexistrau: 02 Mar 2004
Mensaxes: 187

MensaxePublicao: Llu Mar 02, 2009 8:15 pm    Asuntu: Hornazo Responder citando

Eric:

El "Hornazo" es un plato típico de Salamanca. Se trata de una especie de empanada de lomo, jamón, chorizo y huevo duro.

Si escribes en Internet "Hornazo, Salamanca" , aparecen varias páginas en las que dan la receta y explican de dónde viene la tradición de hacerlo principalmente en Semana Santa, aunque supongo que actualmente se comerá en cualquier época del año.
Tornar arriba  
Mostrar mensaxes de anteriores:   
Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Breads - Panes Toles hores son GMT - 4 Hores
Páxina 1 de 1

Dir a:  
Pue publicar nueos temes n'esti foru
Nun pue responder a temes n'esti foru
Nun pue editar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue esborriar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue votar en encuestes n'esti foru

Site design & hosting by

Zoller Wagner Digital Design