Forgot password username--Olvidas contraseña nombre usuario

Have a question? Run into a problem on the site? Please tell us.<br>
¿Tienes una pregunta? ¿Topaste un problema en el sitio? Dinos.

Moderator: Moderators

Post Reply
User avatar
Art
Site Admin
Posts: 4489
Joined: Mon Feb 17, 2003 4:50 am
Location: Maryland

Forgot password username--Olvidas contraseña nombre usuario

Post by Art »

Please don't create a new account if you can't get into the original one.

That would mess up a lot of things for you. For example, you won't receive emails when someone replies to the old messages and the count of your number of messages will probably not be updated correctly.

Creating a new account also makes my job harder. It's much easier for me to change your username or password or email address for you than it is for me to combine two accounts.


So, please contact me (Art)!
My email address is shown at the bottom of nearly every page in the site.

I'll need to know your username (if you know it), your email address, and the new password you want to use.


(Please note that we do not allow posting email addresses in the forum because this will cause you to receive spam. I have added mine using code which hides the address from spambots.)

-------------------

Por favor, no crees una cuenta nueva cuando no puedes entrar a la original.

Estropea un montón de cosas para ti. Por ejemplo, no recibirás mensajes de correo electrónico cuando alguien responda a los mensajes antiguos y el total de tu número de mensajes probablemente no se actualice correctamente.

Si creas nueva cuenta también hace mi trabajo más difícil. Es mucho más fácil para mí cambiar tu nombre de usuario o contraseña o dirección de correo electrónico que es combinar dos cuentas.


¡Entonces, avíseme (Art)!
Mi dirección de correo electrónico aparece al inferior de casi todos las páginas del sitio.

Por favor envíeme por correo electrónico tu nombre de usuario (si lo sabes), tu dirección de correo electrónico, y la contraseña que quieres usar.


(Por favor note que no permitimos direcciones de correo electrónico en el foro porque esto hará que recibas spam. He añadido mi correo electrónico usando un trozo de código para ocultar la dirección de los spambots.)
Post Reply

Return to “Need Help? - ¿Precisas ayuda?”