Emigrantes de Felechosa en New York

Retelling the stories of the Asturian-American migration.<br>
Recontando las historias de la emigración astur-americana.

Moderators: Maria Garcia Alvarez, Moderators

Post Reply
felechosa
Posts: 58
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
Location: Uviéu

Emigrantes de Felechosa en New York

Post by felechosa »

En abril y mayo de 1917 varios chavales de Felechosa (Conceyu d'Ayer) emigraron a New York desde La Habana y trabajaron el reforzamiento de los cables del Puente de Brooklyn. Uno de ellos era mi abuelo, José Maria Suárez Blanco y otro el famoso cantante de asturianada Santos Alonso Muñiz, "Santos Bandera" quien a su regreso dedicó una de sus tonadas al Puente de Brooklyn.
User avatar
is
Moderator
Posts: 831
Joined: Tue Aug 15, 2006 10:12 pm
Location: Yaoundé

Re: Emigrantes de Felechosa en New York

Post by is »

felechosa wrote:En abril y mayo de 1917 varios chavales de Felechosa (Conceyu d'Ayer) emigraron a New York desde La Habana y trabajaron el reforzamiento de los cables del Puente de Brooklyn. Uno de ellos era mi abuelo, José Maria Suárez Blanco
Esa ponte ia impresionante. Cuantas veces la garrara you tamien pa dir deica a casa pula nueite en Brooklyn. Nun sabia que xente ayerano tuviera trabayando na estructura daquel.la. Dexuro que pa ti ia increible tar ehi ya saber que tou buolo, Felechosa. Nun tendras semeyas d'esa xente en dalgun l.lugar?
felechosa
Posts: 58
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
Location: Uviéu

Puente de Brooklyn

Post by felechosa »

Pues la verdá ye que si m'emocioné enforma cuantes veces la pasé. Mio guelu y los sos collacios vivien nel 173 de South street, xusto a la vera la puente na parte de Manhattan.
Tengo el visau de mio guelu y les fueyes de la so entrada nos EEXX en 1917.
el_viyi
Posts: 1
Joined: Sat Jul 24, 2010 4:42 pm

Re: Emigrantes de Felechosa en New York

Post by el_viyi »

Pues yo soy el nietu de Santos Bandera como lu conocíen nel conceyu aunque el so nome real yera Santos Luciano Alonso Muñiz, nacíu nel barriu el Casquellu (Felechosa) onde tos lu conocíen pol nome artísticu.
So fíu de Marilina,hermana de Pepe,Lito y Gelita,estos dos últimos ya fallecíos.
El mio nome ye Roberto y prestome abondu el atopar esta páxina donde falaben de mio güelu.
Llevo años detrás d'alguien que pudiera tener o conocer si se conserva d'algun canciu d'elli grabau pa poder facenos con ello y conservalo como se merez.
Polo que entrugué y busqué a dí de güei nun topé na más que cancios d'elli grabaos, pero cantaos por otres persones.Lo que busco ye el poder recuperar la so voz orixinal.
Si d'alguien tien conocimientu de algo de esto, i agradecería punsiesese en contautu conmigo.
Gracies y seguir asina que tas faciendo na llabor extraordinaria.

Roberto Nava Alonso.
Post Reply

Return to “Immigrant Stories - Historias inmigrantes”