Entrugues frecuentesEntrugues frecuentes          BuscarBuscar          MiembrosMiembros          Grupos d'UsuariosGrupos d'Usuarios    RexistraseRexistrase 
 PerfilPerfil          Entre pa ver los sus mensaxes privaosEntre pa ver los sus mensaxes privaos          ConectaseConectase          
El gallo que bailó en la luna

Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Folklore
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaxe
Joniwrite1

Rexistrau: 27 Set 2010
Mensaxes: 67
Llugar: Lake Tahoe, Nevada

MensaxePublicao: Llu Avi 13, 2010 5:58 am    Asuntu: El gallo que bailó en la luna Responder citando

My grandmother sang a song about a rooster who danced his way to the moon.
In the U.S.A. we look at the moon and the surface appears to have the shape of a man's face. Granny told me that children in Austurias see a rooster instead. Whenever the harvest moon appeared over our California foothills she would sing a song about "El gallo que bailó en la luna". As I recall the rooster had a high opinion of himself and was always trying to find a higher perch. He sang "Cu-ca-la-roo, cu-ca-la-roo" and was lost in himself as he climbed the chestnut tree, the hills to La Peral and then to the stars above. He finally danced on the moon and has been there ever since!

Does anyone know the words to this song?
Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Folklore Toles hores son GMT - 4 Hores
Páxina 1 de 1

Dir a:  
Pue publicar nueos temes n'esti foru
Nun pue responder a temes n'esti foru
Nun pue editar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue esborriar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue votar en encuestes n'esti foru

Site design & hosting by

Zoller Wagner Digital Design