Entrugues frecuentesEntrugues frecuentes          BuscarBuscar          MiembrosMiembros          Grupos d'UsuariosGrupos d'Usuarios    RexistraseRexistrase 
 PerfilPerfil          Entre pa ver los sus mensaxes privaosEntre pa ver los sus mensaxes privaos          ConectaseConectase          
lleer n'asturianu

Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Humor
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaxe
guillermogarcia08

Rexistrau: 12 May 2011
Mensaxes: 26
Llugar: España

MensaxePublicao: Llu Och 15, 2012 5:24 pm    Asuntu: lleer n'asturianu Responder citando

¡Cuánto presta lleer n'asturianu!

Histories d'un seductor (Memories d'un babayu) de Miguel Rojo

"...Ún de los parroquianos que más diba pela tertulia yera'l médicu. A esti paisanu, entá un pocu más vieyu que mio pá, y al que enxamás vi rise nin chanciase de nada o naide, tenía-y yo verdaderu respetu, por nun dicir mieu. Sicasí, debía quereme bien, pos si ye verdá qu'enxamás me dirixía la palabra y que m'ignoraba por completo, a cada poco mio pá dábame de parte d'él entraes pal cine -acabante abrilu-, pal partíu de fútbol y, nuna ocasión hasta me vieno con un muñecu anatómicu d'armar y desarmar. Pero a lo que vamos: Don Arsenio -qu'asina se llamaba'l médicu- tenía por esposa a una muyer abondo más nueva qu'él y que solía venir per casa a charrar con mio ma, cola que tenía gran amistá..." Laughing
Tornar arriba  
Mostrar mensaxes de anteriores:   
Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Humor Toles hores son GMT - 4 Hores
Páxina 1 de 1

Dir a:  
Pue publicar nueos temes n'esti foru
Nun pue responder a temes n'esti foru
Nun pue editar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue esborriar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue votar en encuestes n'esti foru

Site design & hosting by

Zoller Wagner Digital Design