Entrugues frecuentesEntrugues frecuentes          BuscarBuscar          MiembrosMiembros          Grupos d'UsuariosGrupos d'Usuarios    RexistraseRexistrase 
 PerfilPerfil          Entre pa ver los sus mensaxes privaosEntre pa ver los sus mensaxes privaos          ConectaseConectase          
Practicando el castellano en CT USA?

Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Castilian Spanish - Castellano
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaxe
kelly

Rexistrau: 22 Xut 2010
Mensaxes: 1
Llugar: Connecticut

MensaxePublicao: Xue Xut 22, 2010 8:50 pm    Asuntu: Practicando el castellano en CT USA? Responder citando

Hola!

Perdon si esto es un tema raro. Soy americana, pero vivi en asturias (en Oviedo) el ano pasado- ensene ingles alli. Me encanto oviedo y asturias- quiero vivir alli. Echo de menos el sitio, mis amigos, todo.
Por ahora, estoy en connecticut, donde vivo y trabajo. Me gustaria mucho practicar para mantener mi espanol. Si alguien vive aqui (fairfield county) y quiere quedar, seria genial.
Tornar arriba  
Bertin

Rexistrau: 29 Avi 2008
Mensaxes: 30
Llugar: Xixón (Asturies)

MensaxePublicao: Vie Pay 23, 2012 9:49 pm    Asuntu: Responder citando

¿Oviedo? ¡Es mejor Gijón! Laughing

Un abrazo.
Tornar arriba  
Bob
Moderator

Rexistrau: 24 Feb 2003
Mensaxes: 1740
Llugar: Connecticut and Massachusetts

MensaxePublicao: Llu Avi 24, 2012 2:50 pm    Asuntu: Oviedo etc. Responder citando

I've never been to Oviedo (Uvieu), but Gijón (Xixón) is a fantastic city to visit. Good food all over, and friendly people. I like Avilés too. Many interesting churches, parks and restaurants. A good place to sit at an outdoor café and listen in on conversations. I recall one in which an American woman who spoke no Spanish, but thought she knew a little Italian, used "con Io" (which should be "con me" in good Italian) to mean "with me," much to the raucous laughter of the Spanish women sitting with her. "Con Io" is pronounced very much like "coño."
Tornar arriba  
Mostrar mensaxes de anteriores:   
Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Castilian Spanish - Castellano Toles hores son GMT - 4 Hores
Páxina 1 de 1

Dir a:  
Pue publicar nueos temes n'esti foru
Nun pue responder a temes n'esti foru
Nun pue editar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue esborriar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue votar en encuestes n'esti foru

Site design & hosting by

Zoller Wagner Digital Design