Entrugues frecuentesEntrugues frecuentes          BuscarBuscar          MiembrosMiembros          Grupos d'UsuariosGrupos d'Usuarios    RexistraseRexistrase 
 PerfilPerfil          Entre pa ver los sus mensaxes privaosEntre pa ver los sus mensaxes privaos          ConectaseConectase          
"Piquinu", un cortometraje en asturiano

Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Performance Arts - Artes de representación
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaxe
Indalecio Fernandez

Rexistrau: 04 Pay 2008
Mensaxes: 171
Llugar: San Martín de Podes, Gozón, Asturias

MensaxePublicao: Llu Xin 14, 2013 6:05 pm    Asuntu: "Piquinu", un cortometraje en asturiano Responder citando

http://piquinu.blogspot.com.es/p/quies-velu.html

En este enlace se puede entrar en un blog a ver una película de cortometraje, que narra, de una manera muy sensible, un día en la vida de un adolescente de 13 años en el pueblo de montaña de Riospaso en el concejo de Pola de Lena. Su forma de entender la vida, la montaña y el entorno donde se mueve contrasta con la idea de adolescente actual y general, pero que refleja otra realidad de los jovenes adictos a los aparatos electrónicos. Como dice al final del corto, ante la montaña me siento pequeño (pequinu), como lo que soy.
Yo lo conozco, y puedo decir que es así. Su lenguaje en asturiano de la variante de esa zona, no se refleja en la película. Su familia y sus vecinos se relacionan en un asturiano, que nos sorprende por vivo y por puro.
Espero que les guste a todos.
Tornar arriba  
is
Moderator

Rexistrau: 15 Ago 2006
Mensaxes: 837
Llugar: Yaoundé

MensaxePublicao: Xue Xin 17, 2013 3:48 pm    Asuntu: Responder citando

Thanks for posting this, Indalecio, a refreshing and humbling little film.
Muitas gracias por xubilo, Indalecio. Prestou!
Tornar arriba  
Mostrar mensaxes de anteriores:   
Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Performance Arts - Artes de representación Toles hores son GMT - 4 Hores
Páxina 1 de 1

Dir a:  
Pue publicar nueos temes n'esti foru
Nun pue responder a temes n'esti foru
Nun pue editar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue esborriar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue votar en encuestes n'esti foru

Site design & hosting by

Zoller Wagner Digital Design