Entrugues frecuentesEntrugues frecuentes          BuscarBuscar          MiembrosMiembros          Grupos d'UsuariosGrupos d'Usuarios    RexistraseRexistrase 
 PerfilPerfil          Entre pa ver los sus mensaxes privaosEntre pa ver los sus mensaxes privaos          ConectaseConectase          
The Arrojo Family

Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Our Photo Album - Nuestro álbum de fotos
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaxe
Ron Gonzalez

Rexistrau: 25 Pay 2004
Mensaxes: 377

MensaxePublicao: Xue Pay 28, 2013 11:29 am    Asuntu: The Arrojo Family Responder citando

I'm sorry to say that I don't know all the people in this picture, but happy to say I know some of them. On the left side sitting in the chair is Isadoar Arrojo my great grandfather. The lady with her left hand on the man's shoulder is Adela Arrojo. The lady to the left in white is Victorina (Adela's daughter) Arrojo Mendez. Of the two girls to the far right, one of then is my grandmother. I think I know that she is the one in the dark suit because it looks more like her.
Tornar arriba  
Suronda
Co-Founder

Rexistrau: 23 Feb 2003
Mensaxes: 97
Llugar: Upstate New York

MensaxePublicao: Xue Feb 20, 2014 3:41 pm    Asuntu: Correction to the Arrojo Family picture : Names Responder citando

I´m here with my cousins Maria Victoria and Almudena, and we have been working on correcting these names.

From left to right:

Pepe (Jose Arrojo) El Picoto, sister of Jose, "Tia Pepa" (Josefa Arrojo Martinez), Adela Arrojo Martinez, (seated) Isidoro Loche, standing with her hand on Isidoro´s shoulder in white, Victorina (Arrojo) Mendez, daugher of Adela, Eliva, Arrojo Martinez, Felisa Arrojo Martinez, and the little one in front is Aurora Arrojo Martinez.
Tornar arriba  
Mostrar mensaxes de anteriores:   
Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Our Photo Album - Nuestro álbum de fotos Toles hores son GMT - 4 Hores
Páxina 1 de 1

Dir a:  
Pue publicar nueos temes n'esti foru
Nun pue responder a temes n'esti foru
Nun pue editar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue esborriar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue votar en encuestes n'esti foru

Site design & hosting by

Zoller Wagner Digital Design