Entrugues frecuentesEntrugues frecuentes          BuscarBuscar          MiembrosMiembros          Grupos d'UsuariosGrupos d'Usuarios    RexistraseRexistrase 
 PerfilPerfil          Entre pa ver los sus mensaxes privaosEntre pa ver los sus mensaxes privaos          ConectaseConectase          
Zuecos - "Madreñes" - Wooden Clogs
Dir a páxina Anterior  1, 2

Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Handicrafts - Artesanía
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaxe
Art
Site Admin

Rexistrau: 17 Feb 2003
Mensaxes: 4494
Llugar: Maryland

MensaxePublicao: Xue Feb 17, 2011 1:20 am    Asuntu: Responder citando

Odd, I don't think I saw Conchita's last message until today. Yes, Conchita, I'd love to visit the pueblo and coop again!

Thanks for the links, Indalecio! I've actually bought an Asturian outfit since I last posted here. I still need to find or make a pair of escarpinos, though!

Most Americans would be totally surprised by the fact that madreñas are comfortable.

--------------------

Que raro. No creo que vi el último mensaje de Conchita hasta hoy. Sí, Conchita, me encantaría visitar el pueblo y la Cooperativa de nuevo!

¡Gracias por los enlaces, Indalecio! De hecho, he comprado un traje asturiana después de la última vez mensaje que publiqué aquí. Tengo que comprar o hacer unos escarpinos, sin embargo!

Le sorprendería a la mayoría de los estadounidenses totalmente el hecho de que las madreñas son cómodas.
Tornar arriba  
Mostrar mensaxes de anteriores:   
Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Handicrafts - Artesanía Toles hores son GMT - 4 Hores
Dir a páxina Anterior  1, 2
Páxina 2 de 2

Dir a:  
Pue publicar nueos temes n'esti foru
Nun pue responder a temes n'esti foru
Nun pue editar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue esborriar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue votar en encuestes n'esti foru

Site design & hosting by

Zoller Wagner Digital Design