FAQFAQ          SearchSearch          MemberlistMemberlist          UsergroupsUsergroups    RegisterRegister 
 ProfileProfile          Log in to check your private messagesLog in to check your private messages          Log inLog in          
J. Pelaez Gonzalez, Ana Marrón-El Faedu, Belmonte de Mirand

Post new topic   Reply to topic    Asturian-American Migration Forum Index -> Genealogy - Genealogía
View previous topic :: View next topic  
Author Message
feryacom

PostPosted: Tue Oct 31, 2017 5:02 pm    Post subject: J. Pelaez Gonzalez, Ana Marrón-El Faedu, Belmonte de Mirand Reply with quote

Investigando en mi árbol genealógico he encontrado una rama asturiana. Pero en el archivo diocesano no contestan. Espero que alguien me eche una ayuda pues de momento me es imposible desplazarme allí.

Quisiera encontrar a Juan Pelaez Gonzalez hijo de Diego y Josefa debió nacer sobre 1800 pues se que tuvo una hija en 1822. Se casó con Ana Marrón tambien de El Faedu hija de Bartolome y Antonia (de esta desconozco el apellido).

En fin, gracias de antemano
Back to top  
Post new topic   Reply to topic    Asturian-American Migration Forum Index -> Genealogy - Genealogía All times are GMT - 4 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Site design & hosting by

Zoller Wagner Digital Design