Entrugues frecuentesEntrugues frecuentes          BuscarBuscar          MiembrosMiembros          Grupos d'UsuariosGrupos d'Usuarios    RexistraseRexistrase 
 PerfilPerfil          Entre pa ver los sus mensaxes privaosEntre pa ver los sus mensaxes privaos          ConectaseConectase          
Asturian Cider
Dir a páxina Anterior  1, 2, 3

Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Drinks, Cider - Bebidas, sidra
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaxe
Art
Site Admin

Rexistrau: 17 Feb 2003
Mensaxes: 4498
Llugar: Maryland

MensaxePublicao: Mie Xun 11, 2008 2:10 pm    Asuntu: Responder citando

Welcome, David. I'm not sure about this, but I've heard that the Centro Asturiano de New York imports sidra. Perhaps if you were to join, you might have access to their imported sidra. You can email them from their website: www.centroasturiano.org. Membership is $50/year per family.

-------------

Bienvenido, David. No estoy seguro de eso, pero he oído que el Centro Asturiano de Nueva York tiene sidra de importación. Tal vez si te apuntas en el centro, tenderías acceso a su sidra importada. Puedes enviarles un correo de su página: www.centroasturiano.org. Cuesta $50 cada año por familia asociarte.
Tornar arriba  
Bob
Moderator

Rexistrau: 24 Feb 2003
Mensaxes: 1740
Llugar: Connecticut and Massachusetts

MensaxePublicao: Mie Xun 11, 2008 4:48 pm    Asuntu: Responder citando

I think the unwelcome change may be due to EU regulations. Someone (I can no longer remember who) told me that wood chips are no longer used at the entrances to shopping malls on rainy days. Too bad, they worked much better than the rugs they use in the EEUU.
Tornar arriba  
Bob
Moderator

Rexistrau: 24 Feb 2003
Mensaxes: 1740
Llugar: Connecticut and Massachusetts

MensaxePublicao: Mie Xun 11, 2008 4:48 pm    Asuntu: Responder citando

Didn't the Miami Centro donate the sidra for the 2006 conference in Florida?
Tornar arriba  
Art
Site Admin

Rexistrau: 17 Feb 2003
Mensaxes: 4498
Llugar: Maryland

MensaxePublicao: Xue Xun 12, 2008 2:24 am    Asuntu: Responder citando

Yes, that's true, Bob. Hilda may be able to answer that question for us. I'll email her.

-----------------

Sí, tienes razón, Bob. Tal vez Hilda pueda dar una respuesta a la pregunta. Voy a enviarle un correo.
Tornar arriba  
Eric Smith Fernandez

Rexistrau: 16 Set 2004
Mensaxes: 117
Llugar: Granite City Illinois

MensaxePublicao: Vie Mar 06, 2009 12:52 am    Asuntu: Responder citando

Does anyone have a step by step process to making cider? I have 2 apple trees that are about 45 years old. I would also like to know what barrels are used in Asturias.

-------------------------

¿Tiene alguíen un ejemplo del processo para hacer la Sidra? Tengo dos árboles de manzanas que tienen 45 años mas o menos. Me gustaría saber cuáles son la barrigas que se usan en Asturies.

Gracias

Eric

Rexistrau: 28 Pay 2015
Mensaxes: 298
Llugar: Asturias

MensaxePublicao: Sab Ago 04, 2018 11:27 am    Asuntu: Responder citando

Documental TPA, sobre la sidra Asturiana
TPA Documentary, about Asturian cider.
http://www.rtpa.es/video:saboreando%20el%20paraiso_551533249351.html
Tornar arriba  
Mostrar mensaxes de anteriores:   
Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Drinks, Cider - Bebidas, sidra Toles hores son GMT - 4 Hores
Dir a páxina Anterior  1, 2, 3
Páxina 3 de 3

Dir a:  
Pue publicar nueos temes n'esti foru
Nun pue responder a temes n'esti foru
Nun pue editar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue esborriar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue votar en encuestes n'esti foru

Site design & hosting by

Zoller Wagner Digital Design