FAQFAQ          SearchSearch          MemberlistMemberlist          UsergroupsUsergroups    RegisterRegister 
 ProfileProfile          Log in to check your private messagesLog in to check your private messages          Log inLog in          
BUSCANDO FAMILIA DE SARA GONZALEZ MORO EN EAST. ST LOUIS

Post new topic   Reply to topic    Asturian-American Migration Forum Index -> Genealogy - Genealogía
View previous topic :: View next topic  
Author Message
aariastorres

PostPosted: Tue Sep 18, 2018 12:30 pm    Post subject: BUSCANDO FAMILIA DE SARA GONZALEZ MORO EN EAST. ST LOUIS Reply with quote

Hola a todos:

Tras unos meses buscando documentos, continúo con mi labor de encontrar a los descendientes de mis antepasados que emigraron a Estados Unidos. He localizado una nueva foto que corresponde a una hermana de mi bisabuela (la foto está adjunta a este mensaje) y su nombre es SARA GONZÁLEZ MORO. En la foto aparece con su marido del que solo sé su nombre de pila: VICENTE. Eran tíos de mi abuelo NICOLAS TORRES GONZALEZ, y la foto esta realizada en un estudio fotográfico de East St Louis llamado Ringhofer Photography.

Saludos,

Back to top  
Post new topic   Reply to topic    Asturian-American Migration Forum Index -> Genealogy - Genealogía All times are GMT - 4 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Site design & hosting by

Zoller Wagner Digital Design