Merodio, Amieva, Celorio

Researching our ancestors in Asturias & America.<br>
Investigando nuestros antepasados en Asturias y America

Moderators: svgev, Maria Garcia Alvarez, Moderators

Post Reply
Ramón Sordo Sotres
Posts: 127
Joined: Tue Oct 06, 2015 4:49 am
Location: Llanes

Merodio, Amieva, Celorio

Post by Ramón Sordo Sotres »

MERODIO, AMIEVA, CELORIO

Una güela d'un güelu míu llamábase Ángela de Mijares Merodio, era del pueblu llaniscu de Cue.
Apellidu Merodio que paezme no vien del pueblu de Peñamellera llamáu asina, Merodio, sino de Merodio, una de las muchas caserías fracasadas del pueblu llaniscu tamién de Puertas de Riegu, cabaos los dos nombres n'o, na vocal o.
El Merodio de Llanes ta cerca Puron y al norte d'una cuesta grande, Llanu Merodio. Entrevisté va años a muyeres qu'eran nacías de Merodio y con ello armé un pallabrerín de la casería, que saqué nun llibru de Ribadeva y el saliente de Llanes.
El casu e que muchos de los apellidos que son topónimos vienen de los sitios chicos, no de los grandes.
Como Amieva, corriente en Caldueñu, Llanes, que debe vinir, no del pueblu d'Amieva, que nombra un conceyu con capital en Sames (pue que l'asturianu que más caltién las pallabras antiguas), sino de Llanu Amieva, una casería del mesmu Caldueñu.
O los muchos apellidos Celorio que no vienen de Celoriu, el pueblu de Llanes, sino del pueblín de Cangues llamáu Celoriu, y esta vez sí que los dos topónimos terminan n'u.

Ramón
Ramón Sordo Sotres
Posts: 127
Joined: Tue Oct 06, 2015 4:49 am
Location: Llanes

Post by Ramón Sordo Sotres »

Hoy aparece en La Nueva España, periódico de Oviedo, el más difundido de Asturias, una entrevista a Gonzalo Celorio, director de la Academia Mexicana de la Lengua. En ella cuenta que “Mi abuelo nació en una población muy pequeñita, Vibaño, muy cerca de Celorio (…) Conocí la casa donde nació mi abuelo. De donde partió. Estuve muchas veces en Celorio.”
Muy bien, pero, como digo en el mensaje, el apellido Celorio, abundante en el oeste de Llanes, suele venir de la aldea de Cangas de Onís llamada Celoriu, no del pueblo de Llanes denominado igualmente Celoriu.
Ramón
User avatar
Art
Site Admin
Posts: 4489
Joined: Mon Feb 17, 2003 4:50 am
Location: Maryland

Post by Art »

Es posible que desee registrarse en la página de Facebook de AsturianUS. Publique su pregunta allí también, pero asegúrese de incluir un enlace a esta página del foro, para que las personas puedan responder aquí. Será mucho más probable que otras personas encuentren tu pregunta aquí que en Facebook.

Esta es nuestra página en Facebook:
https://www.facebook.com/groups/AsturianUS
------------------------
You may want to register for the AsturianUS Facebook page. Post your question there, too, but be sure to include a link to this forum page, so people can respond here. It'll be much more likely that others will find your question here than on Facebook.

Here's our page on Facebook:
https://www.facebook.com/groups/AsturianUS
Post Reply

Return to “Genealogy - Genealogía”