Making chorizo this weekend!

Recipies using beef, veal, pork, sausages, patés, & game.<br>
Recetas empleando carne de vaca, ternera, cerdo, embutidos, paté, y caza.

Moderators: almudena, Moderators

Post Reply
User avatar
Xose
Posts: 332
Joined: Fri Oct 24, 2003 4:13 pm
Location: Washington, D.C.

Making chorizo this weekend!

Post by Xose »

Going down to WV this weekend to make chorizo with my dad, per my great-grandmother's recipe. Mmmmmm.....

My dad has built a smokehouse at our place on the Greenbrier river, and we make the good, red, cooking chorizo favored in Asturies for sopas, huevos, and, of course, dipping bread in the grease! So bad for you, but SOOO tasty!

Xosé

--------------------------------------

Voy a Virginia Occidental este fin de semana para hacer chorizo con mi padre, con la receta de me bisabuela. Mmmmmm.....

A mi padre ha construir una casita para ahumar. Está en nuestro lugar alrededor del río Greenbrier, y hechamos el rico, rojo, chorizo para cocinar que les gusta en Asturies para sopas, con huevos, y, ¡claro, pan en la grasa! Tan malo para el salud, ¡pero tan rico!
User avatar
Terechu
Moderator
Posts: 1540
Joined: Tue Jun 24, 2003 4:43 am
Location: GIJON - ASTURIAS

Post by Terechu »

Hmmm! I've gotten my first string of this year's chorizos from my in-laws (the usually make them in December) and I made some maccaroni with bits of fried chorizos and tomato sauce - they are sooo good!
:lol: ------------------------------------------

Hmmm! Yo ya tengo una ristra de chorizos de este año que me dieron mis suegros (los hacen normalmente en diciembre) y hoy hice macarrones con cachitos de chorizo frito y salsa de tomate - estaban buenísimos! :lol:
Post Reply

Return to “Meats - Carnes”