Entrugues frecuentesEntrugues frecuentes          BuscarBuscar          MiembrosMiembros          Grupos d'UsuariosGrupos d'Usuarios    RexistraseRexistrase 
 PerfilPerfil          Entre pa ver los sus mensaxes privaosEntre pa ver los sus mensaxes privaos          ConectaseConectase          
Trabayadores asturianos acusen a la clase política asturian

Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> The Future of Asturias - El futuro de Asturias
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaxe
astúricu

Rexistrau: 28 Xun 2003
Mensaxes: 166

MensaxePublicao: Llu Och 16, 2006 10:16 am    Asuntu: Trabayadores asturianos acusen a la clase política asturian Responder citando

Trabayadores asturianos acusen a tola clase política actual asturiana de fascismu y corrupción, ataquen al PSOE na so sede de Xixón.
¿Ye'l nacionalismu asturianu la solución a los males d'Asturies?

http://www.youtube.com/watch?v=LIjrwPkKf3c&mode=related&search=
Tornar arriba  
Pororoca

Rexistrau: 25 Pay 2006
Mensaxes: 15
Llugar: Salinas

MensaxePublicao: Sab Pay 25, 2006 8:49 am    Asuntu: ¿solución? jajajaja Responder citando

Aquí no hay solución a nada, los políticos sólo quieren llenar la bolsa y cuando suben, por muy nacionalistas que sean, se olvidan todos de sus principios. Yo conozco dos "políticos" nacionalistas o comunstas o lo que quieran llamarse que visten de Nike y van a los mejores bares de Xixón con todos los niños pijos, y luego se van al dia de Asturies a hacer un poco el rojo, pero no se van a festivales de tonada, que eso que yo sepa es asturiano, no cantan canciones de Madonna.
Tornar arriba  
Pororoca

Rexistrau: 25 Pay 2006
Mensaxes: 15
Llugar: Salinas

MensaxePublicao: Sab Pay 25, 2006 9:41 am    Asuntu: Música "asturiana" Responder citando

Por cierto, vi un concierto de u grupo con nombre en bable. Luego resulta que eran canciones irlandesas, gallegas y vascas y lo único asturiano era una canción que se inventaron en plan sinfonía inacabable repitiendo lo mismo durante 5 minutos. Y las cantantes monísimas todas superpeinadas superteñidas de rubio con una ropa lindísima último grito. No sé, yo para ver pijas me veo un video del sueño de Morfeo, no voy a un concierto de un grupo "asturiano". Luego resulta que dan conciertos en USA. Es como si aquí viene Eminem y me dice que eso es blues o gospel. Twisted Evil
Tornar arriba  
Mostrar mensaxes de anteriores:   
Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> The Future of Asturias - El futuro de Asturias Toles hores son GMT - 4 Hores
Páxina 1 de 1

Dir a:  
Pue publicar nueos temes n'esti foru
Nun pue responder a temes n'esti foru
Nun pue editar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue esborriar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue votar en encuestes n'esti foru

Site design & hosting by

Zoller Wagner Digital Design