PALMARÉS DEL 3r FESTIVAL DE CINE ASTURIANU

Visual arts with movement over time: film, video, etc.<br>
Artes visuales con movimiento que dura un periódo de tiempo: cine, video, etc.

Moderator: Moderators

Post Reply
astúricu
Posts: 164
Joined: Sat Jun 28, 2003 12:39 pm

PALMARÉS DEL 3r FESTIVAL DE CINE ASTURIANU

Post by astúricu »

Palmarés del 3r Festival de Cine Asturianu


Los mediumetraxes Ricardo piezas descatalogadas de los directores naviegos Carlos y Carmen Rico y Último tren a Tahití del ovetense Carlos Navarro resultaron ser les obres ganadores d'esta tercer edición del Festival de Cine Asturianu celebrada n'Uviéu y que concedió los sos premios, los Fruteros de Cristal na Gala celebrada esti 4 d'abril nel Teatru Filarmónica. El Premiu al Meyor Curtiumetraxe n'Asturianu foi pa Matar el tiempu de Santos Hevia, un gran trabayu sobre la soledá nel mundu rural astur. El premiu al Meyor Documental foi pa Suena'l Camín de Producciones Lluna llena que reflexa un panorama críticu y actual de la música asturiana. Los dos actores mozos de Último tren a Tahití, Mariola Ruiz y Guillermo Vallverdú, recibieron los premios del xuráu a les meyores actuaciones y el premiu al meyor guion concedióse-y a Carlos Navarro por esta historia de desamor de Último tren a Tahití. El premiu a la Meyor Dirección foi pa los hermanos Carlos y Carmen Rico por Ricardo piezas descatalogadas, una gran realización sobre'l mundu d'un gayasperu taxista y de la xente que lu arrodia.

La gran derrotada nesta edición del Festival foi El Último alquimista, una grandiosa producción del ovetense Nicolás Caicoya ambientada na guerra de l'Alemaña nazi y na búsqueda de la bomba atómica. El premiu a la Meyor Película foi pa La noche del escorpión, d'Eva Lesmes, un magníficu guion basáu en fechos reales acontecíos en Xixón nos años setenta inspiráu na novela L'aire les castañes del escritor Vicente García Oliva. El Premiu d'Honor ye pal productor morciniegu Xuan Gona por tola so trayectoria d'apoyu al cine y a los cineastes d'Asturies.
El xuráu del Festival nesta tercer edición tuvo formáu polos directores y guionistes Alfonso Suárez, Ángeles Muñiz, Robertu Bernabéu, pol actor José Antonio Lobato y por Laura Lamadrid.




PREMIU D'HONOR: JUAN GONA
MEYOR PELÍCULA: LA NOCHE DEL ESCORPIÓN
MEYOR CURTIU N'ASTURIANU: MATAR EL TIEMPU
MEYOR CURTIU ASTURIANU NOTRA LLINGUA: RICARDO PIEZAS DESCATALOGADAS
MEYOR ACTOR: GUILLERMO VALLVERDÚ
MEYOR ACTRIZ: MARIOLA RUIZ
MEYOR GUION: CARLOS NAVARRO POR ULTIMO TREN A TAHITÍ
MEYOR DIRECCIÓN: CARLOS Y CARMEN RICO POR RICARDO PIEZAS DESCATALOGADAS.
MEYOR DOCUMENTAL: SUENA'L CAMÍN


--------------------------------------------------------------------------------



festivalcineastur@wanadoo.es

www.quediario.com/blogs/608
Post Reply

Return to “Time Media Arts - Artes de medios temporales”