Tesis sobre la relación de costumbres asturianas con sidra

People, history, places, resources, & more.<br>
El pueblo, historia, lugares, recursos, & más.

Moderators: mariamatoyos, Moderators

Post Reply
iglesi
Posts: 1
Joined: Mon May 21, 2007 7:27 am

Tesis sobre la relación de costumbres asturianas con sidra

Post by iglesi »

Hola, soy una chica asturiana, me llamo María y estoy haciendo un trabajo para mi tesis sobre como se relacionan las costumbres asturianas con la sidra. Es decir, cómo ha influido la sidra en nuestra cultura y cómo han cambiado esas costumbres a lo largo del tiempo. No sabía a quién escribir. Espero que me ayudeis. Muchas gracias.
:) :D

---------------------
trans. Art

Hello, I'm María, an Asturian gal, and I'm working on a project for my thesis about the relationship between Asturian customs and cider. In other words, how has cider influenced our culture and how have these customs changed over time. I don't know who to write to. I hope that someone here can help me. Thanks.
:) :D
User avatar
Art
Site Admin
Posts: 4489
Joined: Mon Feb 17, 2003 4:50 am
Location: Maryland

Post by Art »

¡Bienvenida, Iglesi!

Como dijo Bob por correo, sería una idea muy buena ponerte en contacto con el Museo de Sidra sobre tu trabajo.

(Mientras que tu correo eléctronico esté correcto, recibirás un correo cuando alguien contestara a tu hilo.)

---------------

Welcome, Iglesi!

As I think Bob mentioned in an email, it would be good to contact the Cider Museum about your project.

(As long as your email address is correct, you will receive an email whenever someone replies to your thread.)
Post Reply

Return to “About Asturias - Sobre Asturies”