Entrugues frecuentesEntrugues frecuentes          BuscarBuscar          MiembrosMiembros          Grupos d'UsuariosGrupos d'Usuarios    RexistraseRexistrase 
 PerfilPerfil          Entre pa ver los sus mensaxes privaosEntre pa ver los sus mensaxes privaos          ConectaseConectase          
Looking for Vasquez Garcia
Dir a páxina Anterior  1, 2

Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Genealogy - Genealogía
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaxe
jomaguca

Rexistrau: 18 Pay 2003
Mensaxes: 230

MensaxePublicao: Xue Abr 08, 2004 8:24 am    Asuntu: Re: PHOTO OF CHERRYVALE SMELTER Responder citando

Por cierto ,unas fotos preciosas ,una me recuerda a las peliculas de vaqueros,gracias. Laughing

To be sure, some fine photos, one reminds me of cowboy films, thanks.
Tornar arriba  
VICKIE

Rexistrau: 31 Xin 2004
Mensaxes: 14
Llugar: WICHITA KS

MensaxePublicao: Xue Abr 08, 2004 7:50 pm    Asuntu: PHOTO OF CHERRYVALE SMELTER Responder citando

Jomaguca-
I don't read or write Spanish, it apears to be a thank you for photo's that were precious...someone will have to help me.
GRACIAS--THANK-YOU
Vickie

Rexistrau: 31 Xin 2004
Mensaxes: 14
Llugar: WICHITA KS

MensaxePublicao: Xue Abr 08, 2004 9:28 pm    Asuntu: PHOTO'S OF CHERRYVALE SMELTER Responder citando

Bob-
Thanks for the quick (as always) translation.
Vickie
Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Genealogy - Genealogía Toles hores son GMT - 4 Hores
Dir a páxina Anterior  1, 2
Páxina 2 de 2

Dir a:  
Pue publicar nueos temes n'esti foru
Nun pue responder a temes n'esti foru
Nun pue editar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue esborriar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue votar en encuestes n'esti foru

Site design & hosting by

Zoller Wagner Digital Design