Entrugues frecuentesEntrugues frecuentes          BuscarBuscar          MiembrosMiembros          Grupos d'UsuariosGrupos d'Usuarios    RexistraseRexistrase 
 PerfilPerfil          Entre pa ver los sus mensaxes privaosEntre pa ver los sus mensaxes privaos          ConectaseConectase          
Antonio Alvarez Quiñonez de Ivalio, Asturias
Dir a páxina Anterior  1, 2, 3, 4

Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Genealogy - Genealogía
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaxe
yrvazquez

Rexistrau: 09 Xin 2009
Mensaxes: 26

MensaxePublicao: Xue Xun 16, 2011 2:11 pm    Asuntu: Re: Antonio Alvarez Quiñonez de Ivalio, Asturias Responder citando

@ LMato:

Bueno haria falta mas datos para poder empezar a dilucidar incognitas.

Estamos al tanto.

Espero por ti.
Tornar arriba  
Jessi

Rexistrau: 05 Set 2012
Mensaxes: 3
Llugar: United States

MensaxePublicao: Mie Set 05, 2012 12:34 pm    Asuntu: Responder citando

@LMato
Esta es la primera vez que encuentro alguin que tiene informacion sobre la familia Ludeña de Asturias. Mi bisabuelo se llamaba Aurelio Ludeña Alvarez. El era de Oviedo pero fue a Cuba cuando tenia como dieciocho anos. EL se caso con una mujer que se llamaba Josefa Ruiz. Si tienes mas informacion sobre la familia de Josefa, por favor dejame saber!
Tornar arriba  
yrvazquez

Rexistrau: 09 Xin 2009
Mensaxes: 26

MensaxePublicao: Mie Set 05, 2012 3:58 pm    Asuntu: Responder citando

Contactanos por correo electronico ya que entrar a internet nos es dificil:
[Art: Saqué el correo. No se permite pegarlos en el foro. Usa el botón que dice "email".]

Saludos desde Cuba
Berta Laughing Laughing
Tornar arriba  
LMato

Rexistrau: 08 Xun 2011
Mensaxes: 2

MensaxePublicao: Xue May 12, 2016 6:56 am    Asuntu: Responder citando

Hola Jessi,

Perdona, no había visto esta respuesta hasta ahora, me gustaría retomar contacto contigo por correo electrónico, no sé muy bien como hacerlo por aquí. Mi bisabuelo se llamaba Aurelio Quiñones, y fue a Cuba, después de vivir en Chicago, creo; pero casó con mi bisabuela que era Concepción Ludeña, natural de Madrid, aunque ella fue a Cuba a seguirle a él. Allí se afincaron y tuvieron varios hijos: Emma Berta, Josefina, Elsa, Nicolás y Tuto (Aurelio).
Tornar arriba  
Mostrar mensaxes de anteriores:   
Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Genealogy - Genealogía Toles hores son GMT - 4 Hores
Dir a páxina Anterior  1, 2, 3, 4
Páxina 4 de 4

Dir a:  
Pue publicar nueos temes n'esti foru
Nun pue responder a temes n'esti foru
Nun pue editar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue esborriar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue votar en encuestes n'esti foru

Site design & hosting by

Zoller Wagner Digital Design