la prensa

People, history, places, resources, & more.<br>
El pueblo, historia, lugares, recursos, & más.

Moderators: mariamatoyos, Moderators

User avatar
Terechu
Moderator
Posts: 1540
Joined: Tue Jun 24, 2003 4:43 am
Location: GIJON - ASTURIAS

Post by Terechu »

granda wrote:...

Tiene una cosa que yo considero muy simpatica, siempre encuentra que los protagonistas de cualquier noticia estan relacionados con Asturias de alguna manera. Me pregunto si ya ha encontrado la relacion de Obama. Eso si el titular pueder ser algo asi como, Obama mientra vivia en Indonesia tomaba un cafe en un bar en el que una vez un asturiano vendio una partida de cafe.
:o :o Sí, en eso son únicos, ya están tardando en encontrarle antepasados asturianos a Obama. Lo que me extraña es que todavía no hayan mencionado a Pancho Villa, que aunque no fuera de los Villa de Langreo, creo que su apellido real era Arango. :lol: :lol:

:o :o Yes, they are tops in that field, I wonder what's keeping them in finding Obama's Asturian ancestors. Another thing that makes me wonder is that they never mentioned Pancho Villa yet, because although he may not be one of the Villas of Langreo, his real surname was Arango. :lol:
User avatar
Bob
Moderator
Posts: 1772
Joined: Mon Feb 24, 2003 3:54 am
Location: Connecticut and Massachusetts

Post by Bob »

My non-Asturian grandfather was a a marine involved in Pershing's punitive expedition into Mexico (1916 or so), which was aimed at Pancho Villa. Villa was born Doroteo Arango Arámbula. I don't know where the surname Villa comes from.
User avatar
Llames
Posts: 120
Joined: Fri Jul 11, 2008 9:36 am
Location: Xixón (Asturies)

Post by Llames »

Is Plumió
Siento el comentariu que fixera l'outru dia, Llames.
Coime, Is, que hai confianza, nun me sentó mal el comentariu, ye verdá lo que dices, el problema ye que nun hai con quien tratar con esto de la prensa. Tal y como tá montao el tema too'l mundiu tien que dexar contentos a los sos accionistas y anunciantes, esí que ye perdifícil ser oxetivu.

Is Plumió
Doute namai un exemplu. Pa las eleiciones primarias en Washington DC, Maryland ya Virginia en xineiru del anu pasau, un 'analista politico' del Comercio dixera el dia anantias de la votacion, que Obama nun diba ganar no distrito federal de Washington porque'l 95% del electorau yera republicano.

Esti paisanu, que sacou esi articulo d'opinion, nun podia verificar que yera'l contrariu de lo que decia? N'America sabese bien que DC tien mayoria democrata. Nun tenia mas que l.ler un articulo na prensa americano pa decatase.
El columnista del que fales pue ser, perfeutamente, Juan Neira que ye un personaxe percuriosu. Resulta que l'home trabayaba de conserxe (ensin querer decir ná negativu d'esi trabayu, ye sólo un datu) y nos sos ratos llibres escribía pa El Comercio. Ye'l clásicu productu de la tierra, ún d'esos que sabe de too, y pue opinar de too y con gran predicamentu n'Asturies. Dempués llees les sos columnes (un collaciu llámales "columnias") y da vergoña axena.

En cuanto a La Nueva España, ye como el restu de periódicos del Principau, un exemplu del que otru collaciu llamaba "Periódicos de boina" polo de llocalistes. El Comercio tituló el día del 11-S "Muere una asturiana en el atentado de las Torres Gemelas", tá claro que eso yera lo importante y no la traxedia ni lo que significaba :cry:

Y lo de la TPA va na llinea de lo que vien faciendo el PSOE, intentar que nun s'alcuentre nenguna seña identitaria de la cultura asturiana en nengún mediu por el miedu a crear un nuevu frente nacinoalista que se xuna a Galiza, Euskadi y Catalunya. Too'l que fale asturianu pue ser un "asturtzale" y eso da miedu. Dempués dicen que nun quieren que'l idioma sea un elementu de engarramientu.

De toes formes, ya lo falamos delles vegades equí, tenemos lo que nos merecemos. Caún vota y al final gana el PSOE esí que tan mal nun lo tarán faciendo, mandarán nel país tal y como quieren una mayoría de asturianos...anque muncho me temo que la gran mayoría vota unes sigles y non les polítiques detrás d'eses sigles.
Post Reply

Return to “About Asturias - Sobre Asturies”