¡PUXA LA REPÚBLICA INDEPENDIENTE DE ASTURIES

Jokes & more<br>
Chistes y más

Moderator: Moderators

Post Reply
fusco
Posts: 1
Joined: Sun Mar 29, 2009 6:28 pm
Location: aviles

¡PUXA LA REPÚBLICA INDEPENDIENTE DE ASTURIES

Post by fusco »

primero saludaros a todos, es mi primer post. Aqui un Artime de Aviles
Os dejo esto que me enviaron, a ver si te gusta Art

REENTAMAU D´EL ESTATUTU D´INDEPENDENCIA DELA REPÚBLICA D´ASTURIES

TITULU PRELIMINAR: ARREMANGAES XENERALES
ARTÍCULU 1
Asturies ya ye nación, entamá na forma de república.

ARTÍCULU 2
La república d´Asturies ta fecha per les tierres actuales mas les que reclamamos per razones turístiques y sanitaries, osea, que reclamamos León pa nosotros, pa que vayan los neños a secar a Pola Gordón.Y los de León encantaos... total ya los tenemos toos aqui n´el veranin...

ARTICULU 3
El escudu d´Asturies tará formau per una imaxen del puente Villaviciosa col escudu del Real Sporting de Xixón y del Mosconia a ambos laos, coronau per un vasu sidra col focicu de Pelayo grabau.

ARTICULU 4
El himnu nacional será el que ya conocemos toos, advirtiendose a los paisanos que solo podrá cantase en actos oficiales. La Guardia Civil hará pruebes de alcoholemia a los que lu canten n´os chigres.

ARTICULU 5
Pol culo te la hinco...

ARTICULU 6
Los que fumais os jodeis

ARTICULU 7
La llingua oficial de la republica será el asturianu o bable y to paisanu tien el drechu y el deber de falala. Les instituciones van promover su usu por coyones y será obligatorio que en la nuestra llingua vengan traducios los tikes del Carrefour, DIA, el Corte Ingles, Mercadona y el Arbol.

ARTICULU 8
La bandera d´Asturies será de fondu azul, como ye agora, cola cruz de la Vitoria n´el fondu, como ye agora, y con la novedá de la firma en roxu del 'Nano' na esquina superior izquierda.
Pa los inorantes, el Nano ye el chavalín que corre en coche y que lleva la nuestra bandera n´el cascu.

TITULU PRIMERU
ARTICULU 1
El tesoro del estau será sufragau per un impuestu directamente proporcional a les perres de los paisanos, asin como per un canon sobre les pastilles juanola, vino Don Simón, los armarios de Ikea y solidariamente, per lo que-y sobre a Cataluña.

ARTICULU 2
La capital de la república va a ser Uvieu entavía, aunque yos joda a los de Xixón

ARTICULU 3
La asamblea ye la cámara dede representación de tos los astures y tará formá per un solo escañu... pa lo que nos valen, sóbranos mediu...


TITULU SEGUNDU ARTICULU 1
La moneda de la republica será el Pinón, divisible a su vez en pieces de menor valor. Así, un Pinón equival a 100 pininos. Tara equipará al euro.

ARTICULU 2
La unidad de medida de longitud será el cachu. Tómase como referencia la distancia entre Ribadeo y Covadonga. Un buen cachu ye proporcional en 100 veces al cachu.
La unida fracionaria del cachu, ye´l cachin, tambien llamau trozu.
Como unidaes superiores, adoptaranse LaDeDios y el CachuLlargu.

ARTICULU 3
La Sidra cúbica ye la medida de capacidad y la unidad llamarase PipaSidra, que equival a 1000 culinos.
La PipaSidra mídese de dos formes. Exemplu:
Una PipaSidra llena, ya sabemos que ye mil culetes; Una PipaSidra vacía, ye igual a la de dios de xente.
Como de momento esta medía plantéanos problemas que la nuestra comunida cientifica estudia pa solucionar, como per exemplu, cuantos culinos llevará el depósitu de un coche, de momento, al que y faiga falta echar gasolina, que lu llene.

ARREMANGAES ADICIONALES
UNICA
Nun sabíamos que facer co´l probe Felipe... Cáenos bien, el neñu y a más, ta casau con una paisana.
Pero quedaba feo eso de un príncipe en una república...
Despues de pensalo deteniamente, decidimos ofrecei el puestu de Gaiteru Mayor del Reinu, con una casina en Nava pal inviernu, un apartamentin na playa San Lorenzo pal veranín y una paguina curiosina de 2000 Pinones, que, por tocanos la gaita, pareznos que ya ta bien........
User avatar
Art
Site Admin
Posts: 4489
Joined: Mon Feb 17, 2003 4:50 am
Location: Maryland

Post by Art »

Gracies, Fusco. No puedo leer todo, pero la mayoría, sí. Es divertido pensar de la posibilidad de una nacionalidad asturiana en una forma más genial.

-----------------------------

Thanks, Fusco. I can't read everything, but the majority of it, yes. It's fun to think about the possibility of an Asturian nation in a more witty manner.
Post Reply

Return to “Humor”