FAQFAQ          SearchSearch          MemberlistMemberlist          UsergroupsUsergroups    RegisterRegister 
 ProfileProfile          Log in to check your private messagesLog in to check your private messages          Log inLog in          
Molleda

Post new topic   Reply to topic    Asturian-American Migration Forum Index -> Our Photo Album - Nuestro álbum de fotos
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Marta Elena Díaz García
Moderator

PostPosted: Mon May 25, 2009 6:07 am    Post subject: Molleda Reply with quote

Hola a todos,
quisiera que vieráis que bonita es Molleda. Aquí os pongo algunas fotos, para que vengáis a visitarla.

Hi,
I should like you to see how nice Molleda is. Here I am including some pictures for you to come to visit us.

Marta.

[img][/img][img][/img][img][/img][img][/img]

Last edited by Marta Elena Díaz García on Mon Feb 07, 2011 6:51 am; edited 1 time in total
Back to top  
Xose

PostPosted: Wed May 27, 2009 1:48 pm    Post subject: Reply with quote

Bonita!
Back to top  
JosefaA

PostPosted: Thu Jan 27, 2011 5:26 pm    Post subject: Reply with quote

Que bonita Marta.... Very Happy y que linda arquitectura, parece mentira tantos años han pasado desde que fue construida y sigue fuerte como un roble,
cada dia que pasa siento mas y mas la necesidad de visitarla y sus alrededores donde mi abuelo fue bautizado y crecio de niño, gracias de nuevo por la oportunidad que me has dado de conocer mas profundamente mis raices.... Wink
Mi abuelo, mi padre te lo estan agradeciendo desde el "Cielo" y por supuesto yo, te estare "Eternamente Agradecida"

Un gran saludo afectuoso,
Josefa
Back to top  
Post new topic   Reply to topic    Asturian-American Migration Forum Index -> Our Photo Album - Nuestro álbum de fotos All times are GMT - 4 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Site design & hosting by

Zoller Wagner Digital Design