Entrugues frecuentesEntrugues frecuentes          BuscarBuscar          MiembrosMiembros          Grupos d'UsuariosGrupos d'Usuarios    RexistraseRexistrase 
 PerfilPerfil          Entre pa ver los sus mensaxes privaosEntre pa ver los sus mensaxes privaos          ConectaseConectase          
como puedO solicitar un acta de nacimientO

Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Identity, Nation, Return - Identidad, país, vuelta
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaxe
ahideer

Rexistrau: 18 Xun 2009
Mensaxes: 1

MensaxePublicao: Xue Xun 18, 2009 9:02 pm    Asuntu: como puedO solicitar un acta de nacimientO Responder citando

buenas tardes usuariOS..
buenO mi prOblema es el siguiente:
lo que pasa es que necesito un acta de nacimiento de mi abuelo i no sabia a quien acudir i buscandO encOntre esta pagina, ojala i me pudieran ayudar con mi prOblema se los agradeceria infiniitamente.
el nOmbre de mi bisabuelo es Ramon Rubiera Peña el nacio en Llanes, Asturias en el 1885.

esperO ke me pudieran ayudar se los agradeceria muchO esperO respuestas..
GRACIAS
Tornar arriba  
Bob
Moderator

Rexistrau: 24 Feb 2003
Mensaxes: 1745
Llugar: Connecticut and Massachusetts

MensaxePublicao: Vie Xun 19, 2009 1:10 am    Asuntu: Responder citando

Registro Civil

Avenida La Estación 2-4
33500 Llanes, Spain
+34 985 400 119
Tornar arriba  
Mostrar mensaxes de anteriores:   
Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Identity, Nation, Return - Identidad, país, vuelta Toles hores son GMT - 4 Hores
Páxina 1 de 1

Dir a:  
Pue publicar nueos temes n'esti foru
Nun pue responder a temes n'esti foru
Nun pue editar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue esborriar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue votar en encuestes n'esti foru

Site design & hosting by

Zoller Wagner Digital Design