FAQFAQ          SearchSearch          MemberlistMemberlist          UsergroupsUsergroups    RegisterRegister 
 ProfileProfile          Log in to check your private messagesLog in to check your private messages          Log inLog in          
Dalgunos grupos asturianos/Some asturian bands

Post new topic   Reply to topic    Asturian-American Migration Forum Index -> Music - Música
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Anzu
Translator

PostPosted: Fri Jan 29, 2010 4:52 am    Post subject: Dalgunos grupos asturianos/Some asturian bands Reply with quote

Hello everybody. Here's a list of some well-known and good music groups from Asturies. Just tell me if you find them interesting and want some more:
Folk: La Bandina, Balandran, Xéliba, Beleño, Tejedor, Ciquitrinos, Felpeyu,
Corquiéu, La Coḷḷá Propinde, Llan de Cubel, Tuenda, N'arba, Brenga Astur
Rock: Dixebra, Gomeru.
Rap: k-Nalón, Testimoniu la viztima.
Ska: Skama la Rede.
Classics/historical: Nuberu, Dixebra, Brenga Astur.
Joke-like: La cirigüeña, Los Berrones.
Oi!: Oi!N'ast, Skontra.
Bones a toos. Equí va una llistuca de dalgunos grupos de música enforma conocíos y bonos dende Asturies. Namái decímelo si vos paecieron interesantes y queréis saber daqué más.
Back to top  
Maestro Tomberi

PostPosted: Fri Jan 29, 2010 10:17 am    Post subject: Reply with quote

En cuanto a rap para mi (y para muchos) Dark La Eme es el más representativo de todos ellos.

Maestro Tomberi, creador de fantasía y surrealismo
Back to top  
Anzu
Translator

PostPosted: Fri Jan 29, 2010 10:24 am    Post subject: Dark la Eme Reply with quote

Sería daqué representativu si canciare n'asturiano y non el mecigayu amestáu nel que lo fae. Pero conste que nun me paez malu y val más un Dark la Eme que otru Melendi...

It could be a little bit more representative if he sang in Asturian and not in that kind of home-made mixture he does. Anyway, he isn't bad and it's better than having another Melende..
Back to top  
Maestro Tomberi

PostPosted: Sat Jan 30, 2010 1:23 pm    Post subject: Reply with quote

Con el amestáu y todo aún me sigue pareciendo igual de representativo, pues para mi no hace falta ser un asturtzale para ello.

Eso sí, estoy de acuerdo en que cualquier cosa es mejor que Melendi Laughing

Maestro Tomberi, creador de fantasía y surrealismo
Back to top  
Anzu
Translator

PostPosted: Sat Jan 30, 2010 2:06 pm    Post subject: Música Reply with quote

Asturtzale? h.a h.a h.a Que yo sepa sólo taba falando de gustos musicales, que pa mio nun tienen que siguise necesariamente d'unes idegues polítiques. Llimitábame al aspeutu llingüísticu.

-----------
"Asturtzale"? Hahahaha. I was just talking about musical likes, which for me hasn't to be necessarily linked to a political ideology. I refered just the linguistical topic.
Back to top  
Ayandés

PostPosted: Sat Jan 30, 2010 5:20 pm    Post subject: Reply with quote

Home, fáltate unu qu'igual ye lo meyor que dió'l rock n'asturiano: Avientu. Podíen usar la llingua un poco más curiosa... pero bueno, musicalmente yeren la virxen.

http://www.youtube.com/watch?v=E151OHKS9pw
Back to top  
Anzu
Translator

PostPosted: Sat Jan 30, 2010 5:27 pm    Post subject: Cierto Reply with quote

Ufff, gran fallu pela mio parte escaeceme d'ellos. Namái comentaba dalgunos d'ellos, si entamase a nomar bonos grupos, daría pa una estaya de foru aparte. Ciertamente, son perbonos, ya con muncha hestoria a les espaldes.

------------

Oh...., great mistake from me to forget them. I just said some groups but if I'd count every good ones, it'll take another topic apart in the forum. They're definetely good, and with lot of history at their backs.
Back to top  
Post new topic   Reply to topic    Asturian-American Migration Forum Index -> Music - Música All times are GMT - 4 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Site design & hosting by

Zoller Wagner Digital Design