Entrugues frecuentesEntrugues frecuentes          BuscarBuscar          MiembrosMiembros          Grupos d'UsuariosGrupos d'Usuarios    RexistraseRexistrase 
 PerfilPerfil          Entre pa ver los sus mensaxes privaosEntre pa ver los sus mensaxes privaos          ConectaseConectase          
lleer n'asturianu

Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Humor
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaxe
guillermogarcia08

Rexistrau: 12 May 2011
Mensaxes: 26
Llugar: España

MensaxePublicao: Xue Och 18, 2012 4:39 am    Asuntu: lleer n'asturianu Responder citando

¡Cuánto presta lleer n'asturianu!

Histories d'un seductor (Memories d'un babayu) de Miguel Rojo

"A mi prestábame pola vida tar con ella y siempre que podía acompañábala a onde quiera que fuera. Dalguna vez invitábame a comer en casa; yo aceptaba más gayoleru qu'un raitán, sobremanera si tábamos solos, lo qu'ocurría dacuando, pos Don Arsenio ausentábase por razones de trabayu. Un día -por supuestu lluviosu-, cuando volví de clas. mio ma entrugóme si quería dir dormir a ca'l médicu, pos ésti taba de viaxe y la criyada tampoco s'atopaba y a Elena dába-y mieu quedar sola.. Tuve que fer esfuercios descomanaos pa que nun se me notara'l contentu y pémeque hasta dixi que muncho nun me petaba, meyor dicho, que nun me petaba nada tener que dir. Masque rabiaba de ganes, foi necesario que mio ma me lo pidiera por favor ya invocara lo bona que yera comigo y..."
Tornar arriba  
Mostrar mensaxes de anteriores:   
Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Humor Toles hores son GMT - 4 Hores
Páxina 1 de 1

Dir a:  
Pue publicar nueos temes n'esti foru
Nun pue responder a temes n'esti foru
Nun pue editar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue esborriar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue votar en encuestes n'esti foru

Site design & hosting by

Zoller Wagner Digital Design