Entrugues frecuentesEntrugues frecuentes          BuscarBuscar          MiembrosMiembros          Grupos d'UsuariosGrupos d'Usuarios    RexistraseRexistrase 
 PerfilPerfil          Entre pa ver los sus mensaxes privaosEntre pa ver los sus mensaxes privaos          ConectaseConectase          
Solicito apoyo para mi nuevo proyecto

Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Visual Art - Artes visuales
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaxe
Berodia

Rexistrau: 14 Mar 2004
Mensaxes: 327
Llugar: Cabrales

MensaxePublicao: Mar May 13, 2014 6:22 am    Asuntu: Solicito apoyo para mi nuevo proyecto Responder citando

Hola,

¿Qué tal?

Hace tiempo que no me pasaba por aquí, así que lo primero es saludar a los viejos conocidos y a los nuevos.

Últimamente he sufridos algún que otro cambio en mi vida, pasando ahora más tiempo en la comunidad vecina de Cantabria que en Asturias.
Estoy participando en un curso/concurso de emprendedores con un proyecto de empresa de creación de páginas web conectadas con un portal basado en cartografía y geolocalización.
Entre otras cosas tenemos como ejercicio ejercer de "community manager" y para tal efecto creé una pequeña página, con un supuesto producto, con la que tengo que conseguir audiencia.

Así que os pido por favor, que visiteis http://www.entrecomillas.es y que quien tenga cuenta en Facebook le de al "me gusta".

Gracias.

Please, push on "I like" of http://www.entrecomillas.es

Thanks.
Tornar arriba  
Art
Site Admin

Rexistrau: 17 Feb 2003
Mensaxes: 4498
Llugar: Maryland

MensaxePublicao: Llu May 19, 2014 11:59 pm    Asuntu: Responder citando

¡Hola, Berodia! Sí, hace mucho tiempo. Lo siento oír de los cambios y espero que vaya muy bien la nueva empresa.
Tornar arriba  
Berodia

Rexistrau: 14 Mar 2004
Mensaxes: 327
Llugar: Cabrales

MensaxePublicao: Mar May 20, 2014 6:06 am    Asuntu: Responder citando

Hola Art,

Los cambios fueron para mejor. Además, a penas estoy a una hora de coche de mi casa.

La empresa aún está en pañales, pues lo primero es convencer a mis futuros clientes lo útil que les sería estar en mi proyecto.

Un saludo.
Tornar arriba  
Mostrar mensaxes de anteriores:   
Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Visual Art - Artes visuales Toles hores son GMT - 4 Hores
Páxina 1 de 1

Dir a:  
Pue publicar nueos temes n'esti foru
Nun pue responder a temes n'esti foru
Nun pue editar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue esborriar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue votar en encuestes n'esti foru

Site design & hosting by

Zoller Wagner Digital Design