I can't log on / no puedo conectarme

Have a question? Run into a problem on the site? Please tell us.<br>
¿Tienes una pregunta? ¿Topaste un problema en el sitio? Dinos.

Moderator: Moderators

Post Reply
Guest

I can't log on / no puedo conectarme

Post by Guest »

I can't log on and don't see a place where I can contact someone.

---------
trans. Art

No puedo conectarme y no veo un eslabón para ponerme en contacto con alguien.
User avatar
Art
Site Admin
Posts: 4490
Joined: Mon Feb 17, 2003 4:50 am
Location: Maryland

Post by Art »

I'm sorry you're having trouble, and I'm glad you've pointed out this situation!

I have added my email address to the bottom of nearly every page in the site. Please note that we discourage people from posting their email addresses in the forum because this will cause you to receive tons of spam. For the same reason, we had not added our emails to the pages of this site. Your situation, though, gave me an idea for how I might be able to do it using code to hide the address from spambots. It seems to be working. Thanks for giving me the impetus to fix the problem.

Please email me for assistance. My address is at the bottom of every page on the site. I'll need to know your username.

------------

¡Lo siento que tienes esos problemas, y me alegro de que nos avises de esta situación!

He añadido mi dirección de correo electrónico al inferior de casi todos las páginas del sitio. Por favor note que recomendamos a las usarios que no fijen sus direcciones de correo electrónico en el foro porque esto hará que reciban muchísimos spam. Para la misma razón, nosotros no habíamos añadido nuestros correos electrónico a la mayoría de las páginas de este sitio. Tu situación me dio una idea para como podría hacerlo usando un trozo de código para ocultar la dirección de los spambots. Parece que funciona trabajar. Gracias por darme el ímpetu para arreglar el problema.

Por favor envíeme por correo electrónico así puedo ayudarte. Mi dirección está al fondo de cada página del sitio. Escribame tu nombre de usuario.
Post Reply

Return to “Need Help? - ¿Precisas ayuda?”