Entrugues frecuentesEntrugues frecuentes          BuscarBuscar          MiembrosMiembros          Grupos d'UsuariosGrupos d'Usuarios    RexistraseRexistrase 
 PerfilPerfil          Entre pa ver los sus mensaxes privaosEntre pa ver los sus mensaxes privaos          ConectaseConectase          
genealogia

Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Introduction of Members - Presentación de miembros
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaxe
Norma

Rexistrau: 31 May 2016
Mensaxes: 1
Llugar: Tampa, Florida

MensaxePublicao: Mie Xun 01, 2016 4:51 pm    Asuntu: genealogia Responder citando

Mi nombre es Norma, naci en Puerto Rico, pero recido en Tampa, Florida. Recientemente he estado compilando informacion sobre mis antepasados. Sabia que mi visabeuelo, Manuel Martinez Perez, por parte de padre era de Espana, pero no sabia de donde. Salio a relucir que era de Inclan, Asturias. Lo unico que se es que murio ahogado en el ciclon San Ciriado en 1898 en el pueblo de Utuado donde recidia con su esposa Elena Soto Torrado. La madre de Manuel se llamaba Antonia Perez y su padre Manuel Martinez. Cualquier informacion sera agradecida. Tengo 73 anos y espero poder tener sufiente tiempo para mi investigacion. Gracias Rolling Eyes
Tornar arriba  
Mostrar mensaxes de anteriores:   
Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Introduction of Members - Presentación de miembros Toles hores son GMT - 4 Hores
Páxina 1 de 1

Dir a:  
Pue publicar nueos temes n'esti foru
Nun pue responder a temes n'esti foru
Nun pue editar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue esborriar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue votar en encuestes n'esti foru

Site design & hosting by

Zoller Wagner Digital Design