Entrugues frecuentesEntrugues frecuentes          BuscarBuscar          MiembrosMiembros          Grupos d'UsuariosGrupos d'Usuarios    RexistraseRexistrase 
 PerfilPerfil          Entre pa ver los sus mensaxes privaosEntre pa ver los sus mensaxes privaos          ConectaseConectase          
Problemas para conectarse

Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Need Help? - ¿Precisas ayuda?
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaxe
anav

Rexistrau: 26 May 2016
Mensaxes: 16
Llugar: Bilbao, Spain

MensaxePublicao: Mie Xun 22, 2016 8:51 am    Asuntu: Problemas para conectarse Responder citando

¡Hola!

Llevo todo el día intentando acceder al foro con mi usuario. Tan pronto le doy al botón Enviar para postear un mensaje, me dice que tengo que conectarme para publicar temas y opiniones.

Si edito el mensaje que dice que "sólo el usuario puede modificar el mensaje", usuario que soy yo, pero que una vez más, he perdido la conexión.

¿Estáis haciendo labores de mantenimiento, tal vez?

Cualquier ayuda será bien recibida.
Gracias
Tornar arriba  
Art
Site Admin

Rexistrau: 17 Feb 2003
Mensaxes: 4494
Llugar: Maryland

MensaxePublicao: Mar Xun 28, 2016 1:25 pm    Asuntu: Responder citando

Hola, ANAV, lo siento por los problemas que encontraste y por el retraso en responder.

¿Todavía siguen estos problemas?

Unas veces he visto problemas así. Tal vez había un falta en que el sistema no recuerda tu estado de conexión. Lo mejor en estos casos es "log out" (desconectarse) y "log in" (conectarse con tu nombre usuario y contraseña usual). Si aún no funciona, es posible que funcione con cambio de navegador web (como Chrome, Edge, Opera, Internet Explorer, o Firefox) porque forza a cambiar la conecxión.
Tornar arriba  
Mostrar mensaxes de anteriores:   
Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Need Help? - ¿Precisas ayuda? Toles hores son GMT - 4 Hores
Páxina 1 de 1

Dir a:  
Pue publicar nueos temes n'esti foru
Nun pue responder a temes n'esti foru
Nun pue editar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue esborriar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue votar en encuestes n'esti foru

Site design & hosting by

Zoller Wagner Digital Design