Entrugues frecuentesEntrugues frecuentes          BuscarBuscar          MiembrosMiembros          Grupos d'UsuariosGrupos d'Usuarios    RexistraseRexistrase 
 PerfilPerfil          Entre pa ver los sus mensaxes privaosEntre pa ver los sus mensaxes privaos          ConectaseConectase          
"previo asenso de sus mayores"

Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Genealogy - Genealogía
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaxe
RosaliaGayol

Rexistrau: 31 Avi 2010
Mensaxes: 18

MensaxePublicao: Xue Och 06, 2016 9:50 pm    Asuntu: "previo asenso de sus mayores" Responder citando

Hello,
Can anyone tell me please what it means when I read in a church book entry dated 1840 the phrase: "Juan y Maria son vecinos de esta parroquia previo asenso de sus mayores"? Does this mean that Juan and Maria's parents moved to that parish from somewhere else?
Thank you very much,
Carmen

Hola,
Alguien me podria decir por favor el significado de esta frase que vi en el registro de una parroquia del ano 1840: "Juan y Maria son vecinos de esta parroquia previo asenso de sus mayores"? Quiere decir esto que los padres de Juan y Maria se mudaron a esa parroquia de otro lugar?
Muchas gracias,
Carmen
Tornar arriba  
Marta Elena Díaz García
Moderator

Rexistrau: 07 Set 2003
Mensaxes: 374
Llugar: Molleda. Corvera de Asturias

MensaxePublicao: Vie Och 07, 2016 4:00 pm    Asuntu: Dar asenso Responder citando

Hola Rosalía:

Yo creo que significa que los padres confirmaban que Juan y María vivían en aquella parroquia. Asenso es la acción de asentir, no que se hubieran mudado de sitio.
Un saludo,
Marta.
Tornar arriba  
RosaliaGayol

Rexistrau: 31 Avi 2010
Mensaxes: 18

MensaxePublicao: Vie Och 07, 2016 5:47 pm    Asuntu: Responder citando

Muchas gracias por tu ayuda, Marta Elena. Ahora lo comprendo mejor.
Carmen
Tornar arriba  
Mostrar mensaxes de anteriores:   
Publicar nueu tema   Responder al tema    Índiz del foro de la migración astur-americana -> Genealogy - Genealogía Toles hores son GMT - 4 Hores
Páxina 1 de 1

Dir a:  
Pue publicar nueos temes n'esti foru
Nun pue responder a temes n'esti foru
Nun pue editar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue esborriar los sus mensaxes n'esti foru
Nun pue votar en encuestes n'esti foru

Site design & hosting by

Zoller Wagner Digital Design