I would just like to introduce myself. My name is Jason Menendez from Donora PA. My family is from San Martin de Laspra and Miranda. I have Spanish bloodlines on both my mother and fathers side. My father was born in Asturias. My mothers family came to Donora via St. Louis,Kansas & West Virgina. We have branches in WV and here in the Mon Valley. We are of course members of the Spanish Club here in Donora. Anyone is free to contact me w/ questions at any time. I have old soccer photos etc that I could post if anyone is interested.
------------------------------------------------------
Trans. Ana
Me gustaría presentarme. Me llamo Jason Menendez, de Donora (PA). Mi familia es de San Martín de Laspra y Miranda. Tengo parientes en España tanto por parte parterna como por parte materna. Mi padre nació en Asturias. La familia de mi madre llegó a Donora via St. Louis, Kansas y Virginia Occidental. Tenemos parientes en Virginia Occidental y en Mon Valley. Somos miembros del club español de Donora. Todo aquél que lo desee puede ponerse en contacto conmigo. Tengo fotos antiguas de fútbol que puedo postear si a alguien le interesa.
Jason Menendez
Moderator: Moderators
The Young Asturiano- Americano
Hola Jason y familia,
Me allegro que eres socio nuevo de este groupo asturiano. Nuestras familias han sido amistades por muchos anos. Tu eres de la generacion nueva de asturianos-americanos, como Petie y Eric Lorenzo... que quieren saber mas sobre la familia y su vida. Mi familia eran de San Martin de Laspra,La Plata,San Miguel De Quilono,Santa Maria del Mar,La Foz de Morcin,Grado,Rodiles... Asturias. Los de Lorenzo son de Miranda.
Saludos a tu familia. Buena suerte con la historia de la familia.
Tu amigo... Jim Barbo
Hi Jason and family,
I am happy that you are a member of this Asturian group. Our families have been friends for many years. You are from the new generation of Asturian-Americans, like Petie and Eric Lorenzo... who want to know more about their family and their lives.My family were from San Martin de Laspra,La Plata, San Miguel de Quilono,Santa Maria del Mar,La Foz de Morcin,Grado,Rodiles... Asturias.The Lorenzos are from Miranda.
Greetings to your family.Good luck with the history of your family.
Your friend... Jim Barbo
Me allegro que eres socio nuevo de este groupo asturiano. Nuestras familias han sido amistades por muchos anos. Tu eres de la generacion nueva de asturianos-americanos, como Petie y Eric Lorenzo... que quieren saber mas sobre la familia y su vida. Mi familia eran de San Martin de Laspra,La Plata,San Miguel De Quilono,Santa Maria del Mar,La Foz de Morcin,Grado,Rodiles... Asturias. Los de Lorenzo son de Miranda.
Saludos a tu familia. Buena suerte con la historia de la familia.
Tu amigo... Jim Barbo
Hi Jason and family,
I am happy that you are a member of this Asturian group. Our families have been friends for many years. You are from the new generation of Asturian-Americans, like Petie and Eric Lorenzo... who want to know more about their family and their lives.My family were from San Martin de Laspra,La Plata, San Miguel de Quilono,Santa Maria del Mar,La Foz de Morcin,Grado,Rodiles... Asturias.The Lorenzos are from Miranda.
Greetings to your family.Good luck with the history of your family.
Your friend... Jim Barbo