FAQFAQ          SearchSearch          MemberlistMemberlist          UsergroupsUsergroups    RegisterRegister 
 ProfileProfile          Log in to check your private messagesLog in to check your private messages          Log inLog in          
Tesoros de Asturias

Post new topic   Reply to topic    Asturian-American Migration Forum Index -> Our Photo Album - Nuestro álbum de fotos
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Susana

PostPosted: Mon Jan 28, 2008 10:27 am    Post subject: Tesoros de Asturias Reply with quote

Question Saludos para todos:

Puedo enviar Fotos para publicar.

Desde Asturias, un abrazo.

Susana

Me intersa conocer las mutaciones de familias de Asturias.

Felíz día. Susana
Back to top  
Art
Site Admin

PostPosted: Wed Jan 30, 2008 8:00 pm    Post subject: Reply with quote

Hola, Susana:

No estoy cierto que te entiendo. ¿Quieres poner unas fotos en el álbum de fotos? Si es así responde aquí y te enviaré mi correo. Otra posibilidad es poner las fotos en el foro. Hay un mensaje aquí que explique cómo hacerlo:
http://www.asturianus.org/forum/viewtopic.php?p=7716#7716

---------------------------

Hello, Susana,

I'm not sure I understand you. Do you want to put photos in our photo album? If so, reply to this message and I'll send you my email address. Another possibility is to put the photos in the forum. There is a message here that explains how to do that:
http://www.asturianus.org/forum/viewtopic.php?p=7716#7716
Back to top  
Post new topic   Reply to topic    Asturian-American Migration Forum Index -> Our Photo Album - Nuestro álbum de fotos All times are GMT - 4 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Site design & hosting by

Zoller Wagner Digital Design